Translate the blog content

The best Paid To Click Ever.Join Now


Friday, October 22, 2010

Neobux PTC tetap membayar sampai sekarang

Salam.Sehingga sekarang saya masih lagi maintain dengan PTC ni. Dah 1 tahun lebih saya maintan dengan PTC ni sebab dia sentiasa membayar.Walaupun kadang-kadang saya tak sempat nak klik iklan dia tapi Neobux ni masih tetap memberi pendapatan pada saya walaupun tak seberapa.

Kepada newbie ni adalah cara paling safe nak buat duit di internet sebagai pendapatan sampingan kerana ianya mudah, tiada kos untuk memulakannnya cuma kena maintain selalu klik tiap2 hari..

Mengikut pemerhatian saya di Malaysia, server dia akan reset setiap pukul 3 petang camtu jadi selepas pukul 3 petang ke atas kita dah boleh start klik iklan dia tiap2 hari. Bagi akaun standard anda hanya ada 4 iklan untuk di klik sehari dan setiap iklan yang diklik anda akan dapat USD 0.01 jadi untuk 4 iklan anda dapat USD0.04. Jika anda ada referral anda akan dibayar USD0.005 setiap referral klik. Jika anda ada seorang referral sehari maksima anda akan dapat 4XUSD0.005=USD0.02. Jadi, cara mudah nak buat di PTC ni ialah ajak kawan2 anda join menggunakan referral link anda..Sebenarnya ada org yang penah buat USD1000 saja melalui PTC dengan join banyak2 PTC dan mencari seramai mungkin referral.

Jadi di sini saya nak kongsi satu ebook saya penerangan cara daftar Nobux PTC ni dan list PTC saya yang lain moga ianya dapat membantu anda untuk mula mendapat duit dari kerja mudah di internet ini. Anda bolehlah download di >http://www.ziddu.com/download/11824507/GuidetomakemoneyfromPaidToClickProgram.pdf.html . Anda boleh mengedarkan panduan ini kepada kawan2 anda dan ajak mereka beramai-ramai join PTC ni. Cara mudahnya edarkan pada kawan2 ebook ni ajak mereka join dan bagi referral link anda untuk mereka mendaftar. Tapi perkara penting yang anda perlu tahu ialah jangan mendaftar di alamat IP yang sama kerana mereka boleh tahu alamat IP anda. Selamat memulakan menjana wang melalui PTC.


Berikut ialah PTC-PTC yang membayar

1. Neobux

2. >Onbux

3. >Bux-Matrix

4. Incrasebux

5. BuxExcel

6. PalmBux

7. BuxRise




Bukti Pembayaran Terkini dari Neobux



bukti pembayaran dari Onbux

No comments:

Post a Comment