Translate the blog content

The best Paid To Click Ever.Join Now


Friday, February 4, 2011

Tempahan Akaun Adsense

Saya mendapati ramai yang tercari-cari cara untuk mendapatkan akaun google adsense. Ada yang mencuba dengan membuat blog dan ada juga menggunakan third party.Memang agak sukar untuk mendapatkan akaun google adsense sekarang kerana Google meletakkan syaray yang agak ketat untuk mendapatkannya. Jadi di sini saya menawarkan tempahan akaun adsense dimana saya akan cuba membuat permohonan akaun adsense bagi anda. Servis ini saya tawarkan pada harga RM60 untuk satu akaun yang berjaya. jika tak berjaya anda tak perlu bayar apa-apa.Jika ada yang berminat boleh message saya di YM: hafiz_saad

Selalunya untuk permohonan ini ia memerlukan 1-7 hari. Terima kasih

No comments:

Post a Comment